Întrebări Frecvente
Pentru a comanda online căutaÈ›i produsul dorit, puteÈ›i folosi bara de căutare sau navigând in categoriile existente.Â
Apasă pe butonul ''Adaugă în coÈ™''. PuteÈ›i verifica coÈ™ul de cumpărături sau puteÈ›i merge direct spre ''Finalizare comandă''.Â
Dacă sunteți client nou puteți comanda fără cont sau puteți crea un cont de utilizator completând formularul de înregistrare.
Completați detaliile legate de nume, adresă, număr telefon, adresă email. Alegeți metoda de plată și continuați spre ''Trimite comanda''.
Livrarea produselor se realizează de către firmele de curierat partenere, oriunde în România.
Termenul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare de la predarea coletului către firma de curierat, însă pot
exista și cazuri în care termenul de livrare poate fi depășit din cauza unui volum mare de livrări.
Comenzile din afara României se livrează între 2-10 zile lucrătoare.
Expedierea unei comenzi va avea loc doar după ce ați primit un e-mail de confirmare a expedierii.
Transportul produselor pe teritoriul României este gratuit pentru comenzile ce depășesc valoarea de
300 lei. Pentru comenzile sub 300 lei, costul transportului este 20 lei.
Termenul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare de la predarea coletului către firma de curierat, însă pot
exista și cazuri în care termenul de livrare poate fi depășit din cauza unui volum mare de livrări.
Comenzile din afara României se livrează între 2-10 zile lucrătoare.
- Online cu card bancar.
- Ramburs cu plata la livrare.
Puteți returna produsele achiziționate în termen de 14 zile de la data livrării/ridicării.
CompletaÈ›i formularul de retur.Â
Asigurați-vă că produsul este în ambalajul original, fără deteriorări, urme de spălare sau purtare.
Trimiteți coletul cu orice firmă de curierat (exclus Poșta Română) cu plata la expeditor.
Rambursarea contravalorii se face în contul menționat în formularul de retur în termen de 14 zile din momentul în care coletul ajunge la noi.